Obiekty noclegowe znajdują się w niemal każdym, większym mieście. Szczególnie dużo jest ich w miejscowościach atrakcyjnych turystycznie, na przykład nad morzem, w górach czy nad jeziorami. W tych miejscach niektóre osoby posiadają kilka apartamentów, położonych w pewnej odległości od siebie. Nie dysponują oni tradycyjną recepcją – zazwyczaj we własnym zakresie spotykają się z turystami, dostarczając im klucze do apartamentów. Tymczasem powinni oni zdecydować się na zamki zdalne do apartamentów. Jakie korzyści niesie za sobą instalacja zdalnych zamków do apartamentów?
Wygoda dla gości i właścicieli
Dostarczenie kluczy do apartamentu gościom często stanowi nie lada wyzwanie dla właścicieli, szczególnie w szczycie sezonu, gdy niemal wszystkie pokoje pozostają zajęte. Jest to bardzo problematyczne, gdy mieszkają oni poza miejscowością, w której położone są apartamenty bądź w danym czasie mają inne, ważne obowiązki do wykonania. Z drugiej jednak strony goście muszą otrzymać klucze na czas, gdyż bez nich przecież nie wejdą do środka. Tymczasem zamki zdalne do apartamentów umożliwiają otwieranie drzwi bez posiadania kluczy – wystarczy do tego znać odpowiedni kod. Zamki zdalne do apartamentów to wygoda przede wszystkim dla właścicieli hotelu, ale również dla gości.
Bez problemu zgubionych kluczy
Z problemem zgubionych kluczy bardzo często spotykają się właściciele obiektów noclegowych. Oczywiście, dysponują oni zapasowym kompletem, jednak samo jego dostarczenie może okazać się bardzo kłopotliwe. Co więcej, zamek w drzwiach należy wymienić tak szybko, jak to możliwe, bowiem klucze mogą wpaść w niepowołane ręce. Korzystając z zamków zdalnych do apartamentów nie trzeba obawiać się, że goście zadzwonią w najmniej odpowiednim momencie informując, że potrzebują zapasowego zestawu kluczy. Elektroniczny „klucz”, czyli kod dostępu, posiadają oni zawsze w swoim telefonie, bowiem przychodzi on sms-em.
Oszczędność czasu i pieniędzy
Zamki zdalne do apartamentów pozwalają zaoszczędzić mnóstwo cennego czasu, a także pieniędzy. Dotychczas bowiem właściciele większej liczby apartamentów zobowiązani byli sami dostarczać gościom klucze, co było dosyć czasochłonne, bądź też zatrudniać osobę do obsługi recepcji, co na dłuższą metę okazywało się być bardzo kosztowne. Dziś jednak goście mogą „obsłużyć się” sami, za pomocą kodu, dzięki któremu bez problemu otworzą drzwi. Goście bardzo cenią sobie takie nowoczesne i wygodne rozwiązanie, które w dodatku jest dla nich, a także dla właścicieli apartamentów, całkowicie bezpieczne.